Chcesz być na bieżąco z informacjami od PSE?
Zapisz się do newslettera lub skorzystaj z naszych kanałów RSS.
Polskie Sieci Elektroenergetyczne zmieniają logo
2 września 2013, 00:00
Zmieniające się otoczenie oraz dynamiczny rozwój wszystkich obszarów działalności PSE wpłynęły na decyzję o unowocześnieniu identyfikacji wizualnej Spółki. Celem nowego logo jest nie tylko lepsza rozpoznawalność marki, ale – przede wszystkim - podkreślenie nadrzędnych wartości Polskich Sieci Elektroenergetycznych: odpowiedzialności, profesjonalizmu, współpracy, bezpieczeństwa i transparentności, szeroko rozumianych jako dbałość o niezawodność i stabilność Krajowego Systemu Elektroenergetycznego, w połączeniu z zasadami zrównoważonego rozwoju firmy.
Zależy nam, aby nowe logo Polskich Sieci Elektroenergetycznych było kojarzone zarówno z Operatorem Systemu Przesyłowego, pełniącym centralną rolę w zarządzaniu systemem elektroenergetycznym kraju, jak również, aby było wizytówką firmy nowoczesnej, wprowadzającej nowe technologie służące m.in. sprawnemu i niezawodnemu zarządzaniu bilansem mocy – podkreśla Henryk Majchrzak, Prezes Zarządu PSE.
Projekt nowego logo został wykonany przez agencję Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego. Stworzenie nowego znaku poprzedziły wielomiesięczne analizy, zarówno polskiego i międzynarodowego otoczenia branżowego, jak również oczekiwań pracowników i partnerów biznesowych Spółki. Prowadzone były także konsultacje i badania projektów przed przyjęciem ostatecznej wersji logotypu.
Po wielomiesięcznych staraniach powstał znak prosty i spójny, o mocnej, eleganckiej i nowoczesnej konstrukcji. Kolorystyka nowego znaku nawiązuje do poprzedniej kolorystyki i stanowi element zachowania ciągłości oraz ukłon w stronę tradycji i dotychczasowych osiągnięć Firmy – mówi Andrzej Pągowski, szef agencji Kreacja Pro.
Proces wprowadzania nowego systemu identyfikacji wizualnej będzie przebiegał etapami. Docelowo, jednolity wizerunek zostanie wdrożony w całej Grupie Kapitałowej PSE.